Friday, February 1, 2008

3000

Po długiej przerwie spowodowanej brakiem dostępu do Internetu jestem z powrotem :) Swoje 3000 złapały Lilka i Marysia. Zabiły mi gwoździa kolorami... Niespodzianka dla Lilki już gotowa, nad Marysi myślę... Obydwie wyjdą ode mnie w jednym dniu.
Wszystkich, którzy tu wpadali podczas mojej nieobecności, a zwłaszcza pewną Patrycję, której mam nadzieję życie wróciło do normy - zapraszam na gorrrącą herbatkę i czekoladę jaśminową. (Elementy z zestawu Harvest Spice Shabby Princess)

After a long break I'm back :) The 3000 caught Lilka i Marysia. I'm crafting the surprises for them.
I invite all for a cup of hot tea and a jasminum chocolate. (With the Harvest Spice kit from Shabby Princess)

3 comments:

Anonymous said...

miło Cię znowu czytać :)

Anilamie said...

witam. bardzo fajna stronka; milo tu i kolorowo i tez widze, ze zajmujesz sie digi :)
pozdrawiam i bede zagladac czesciej !

Anonymous said...

Witam Cię kochana i dziękuję za to co teraz napisałaś oraz za te wszystkie słowa otuchy i wsparcie. I za to, że byłaś - nie pytałaś...
I nie ma nic przyjemniejszego niż czytać maile od Ciebie :) Dobra duszyczko Ty... :-)