Saturday, December 22, 2007

Chronodziura / Chronowhole (?)

Ostatnio czuję się jak Elastyk - bohater ostatniej książki Akunina - który brał udział w różnych przygodach podróżując w czasie. Tylko moja chronodziura nie polega na przenoszeniu mnie z przeszłości w przysłość, ale na kurczeniu się czasu. Dochodzę do wniosku, że moja doba nie ma nawet 12 godzin... Tak jakoś od 2 miesięcy. I nic nie zapowiada wydłużenia jej choćby do 20 godzin. W dodatku wszyscy naokoło dbają o to, żebym się nie nudziła. Elastyk w końcu dotarł w swoje miejsce - a ja jakoś mam wątpliwości.

Świąt nadchodzących nie czuję, mimo że miliardy dekoracji już widziałam. Tych ohydnych i tych mniej ohydnych. Żadnej ładnej, czy choć przyzwoitej :(

I w dodatku Poczta Polska w kulki sobie leci - spóźnia się z dostawą moich prezentów pod choinkę...

Mam nadzieję, że powoli zacznę wracać do życia - tego wirtualnego też :)

A że wszędzie moda na "łapanie" to i ja się zabawię - łapiemy 3000! Proszę o przysyłanie print-screena na maila. Czeka niespodzianka, którą zrobię po ustaleniu ulubionych kolorów złapodawcy :D

A! Patrycja zamieściła wnętrzności paczki, jaką wysłałam. Fotki artystycznie zasłaniają krzywizny i niedociągnięcia :)

Recently I feel like Elastyk - the main hero from Akunin's Children's book - who travelled in the time. My chronowhole (I'm not sure how translate this word, but in Polish it doesn't mean anything either ;) ) doesn't move me from past to the future but makes may day very short. I really haven't time...

I don't feel the coming Holiday and I don't know why?
Even The Polish Post Office delays parcels for my Christmas gifts :(

Lately people "catch the numbers", so we are waiting for 3000. Send me print-screen on my mail and I'll make a surprise for you :)

And Patrisha shows the things from my parcel. She made wonderful photos - you can't see the crooked sewing and sticking :)

1 comment:

baabcia said...

trafiłam tu w posukiwaniu co to sa bradsy - wgooglalam i przypadek sprawił ... fajny przypadek! śliczny blog; zareklamuje na http://www.babskiehobby.nmj.pl/
przy okazji mogę Ci polecić odkryty dzis scrapkowy fajny blog http://babskotworzy.blox.pl/html moze znajdziesz tam cos pozdrawiam